Nu har jag bestämt mig!

Om bara jag fick bestämma så skulle jag flytta till Luleå på en gång, saknar alla så j*vla mycket! Är så tomt och ensamt här i Sundsvall. Verkar omöjligt att hitta nå vänner också, varför skulle dom som redan har ett liv här orka bry sig i att lära känna en utböling som jag? =( Trodde man kunde leva på bara kärlek men icke det, jag behöver andra nära och kära också. Min kärlek kan ju tyvärr inte alltid vara hos mig, han har ju ett jobb också + att man blir lite less på varandra ibland =P En evig kamp verkar det vara att bo här, har stått ut i fyra månader nu. Trodde det skulle bli lättare när jag fick åka upp till Luleå över jul och nyår men det blev ändå svårare och saknar Luleå ändå mer. 

Wilgot älskar böcker, han kan sitta och lyssna på böcker läääänge. Att sjunga älskar han också, när man sjungit med honom ett tag så hänger han på och sjunger själv också så gott han kan =) Han är världens sötaste och charmigaste kille =)




Kommentarer
Postat av: tina

nååå...men ni kan inte flytta hit igen då? snart : P ??... Nå vadgullig han är bebin,föresten har du en ny blogg? tyckte jag såg det på msn?

KRAMAR

2009-01-13 @ 15:09:30
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0