Vecka 38

Nu närmar det sig dagen D, bara två veckor kvar. Var på stan och fixade massor med grejer, fick många kommentarer ang magen. Vilt främmande människor som sa olika kommentarer som "Vilken kula", "det måste vara snart nu",  "den ser ut att ha sjunkit, så den kan nog komma ut när som helst", "det ser tungt ut" etc.....
I morse kändes det som att bebisen höll på att komma ut, tryckte neråt så inåt norden, hade sammandragningar också men inget som var ut över det vanliga. Eller trycket neråt var väldigt jobbigt. Gick på stan i flera timmar, fick så ont i ryggen så jag var tvungen att sätta mig ner ofta, gick ju inte alltid men jag stod ut. Tänkte att bebisen kanske kommer ut, det sägs ju att man ska gå mycket så det ska sätta igång men vette tusan om det hjälper. 


Kommentarer
Postat av: tina

ja det är bara på att prommenera vidare ; )

Elin och linus kommer nu hit till mig på ett tag! så jag ska också ha en bebis hos mig =)

KRAMAR

2008-09-03 @ 21:17:56
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: tina

ja de får jag ; P lite :P..

Jadu..jag frågade just elin här om hon hade några smärtor eller ngt, hon hade ingen ingen ting., sen när hon fick en smärta så trodde hon att hon skulle få vänta två veckor till eftersom allan nästan får sånna där smärtor som du har hela tiden och sen får man vänta ; ) men då kom han 3 dagar för tidigt.



Men han kommer nog snart, skulle tro på ngn vecka jag ; )



Ja jag vill komma, men jag vet inte för eller efter bebis? skolan är igång nu iaf. Känns som vanligt, lite stress osv.

KRAMAR

2008-09-04 @ 12:56:55
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller vad skrive jag? En han... VEt ni säkert att de är han, näe ni är inte hundra va? men ni trodde?



KRAM IGEN : ) <3

2008-09-04 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0