Sammanfattning

Oj var ett tag sen sist, har hänt en hel del. Vi har fått tag i en lägenhet i Sundsvall som känns ok, eller det blir säkert super bra när vi väl är där. Per har iaf blivit av med en tung börda nu när det ordnat sig med bostad, min älskling har oroat sig över det. Så tacksam är jag över att han tagit itu med den delen efter som att det händer så mycket i mitt liv kring mina nära och kära. Både jag och Per har haft det tungt men vi stöttar varandra och jag tvingar honom att prata med mig, men han är inte lätt på att få å prata om de han känner. Jag är väl rätt ärlig och pratar på, annars hade jag nog blivit smått galen. Blir så mycket irritation och missförstånd om man inte pratar med varandra. 
Det var ett par hem till oss idag och tittade på lägenheten och dom tänkte inte länge så nu får vi våran också uthyrd bara allt godkänns hos föreningen och så. Det känns ju också bra.

Två fastrar till mig kom till Luleå idag och vi var och hälsade på pappa, han börjar nog må bättre nu. Eller det går som från dag till dag men idag var han glad och log mycket, det känns skönt att se. Han fick en hel del kläder och det verkade han gilla. Han hade sin egna t-shirt på sig idag, så fint var det =) Vi var hos honom väldigt länge, alltid jobbigt att lämna honom efter som att man inte riktigt vet vad han tänker + att man vet att han blir själv och inte har det så jätte roligt där han är nu. Tänkte kanske köpa någon stressboll så han har något att sysselsätta händerna med å så, han har ju alltid jobbat mycket med händerna. Finare möbler än de han gjort finns inte =P

Idag har det varit tungt också med bebisen, jag känner mig lite invalid när jag ska ställa mig från sittande position, å ligga är ju inte heller det lättaste. Känns som att man har en hel lastbil fast tejpad på kroppen när man ska vända sig i sängen eller kliva upp från soffan. Trodde bebisen var på väg för någon dag sedan, fick så fruktansvärt ont i ryggen och hade värkar var 20 minut + att jag hade sammandragningar däremellan, men efter några timmar avtog allt och gick åter till det vanliga. Smärtan i ryggen var ju det som jag trodde att det var på G för så har jag aldrig riktigt känt det, och man har ju hört att det är där det börjar. Nu har jag ont i hela kroppen men jag får vänta tills slempropp och vatten går innan jag sätter min fot på förlossningen, känns pinsamt att åka dit nu när det kan kännas som att det är på G men ändå så är det inte det. 

Vi blev bjudna på middag på Waldorf idag, var trevligt men vi visste inte att vi båda skulle bli bjudna så vi beställde ju det vi ville ha och tänkte inte så mycket på det. Sen när vi var klara så säger mina fastrar att dom betalar allt, kändes lite konstigt men vi hade inget att säga till om. Så vi TACKAR dem så mycket om de skulle läsa detta =)

Nä nu blir det nog sängen......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0