Nu är det klart

Vi flyttar till Sundsvall, första oktober börjar Per jobba på det nya jobbet. Vi har diskuterat fram och tillbaka och jag kan inte hindra honom samt att jag älskar honom så mycket så jag följer honom vart han än går. Först tänkte jag att jag skulle bo hemma i Luleå och Per fick ta en etta i Sundsvall eller nå, men så kan jag ju inte heller göra mot vare sig Per eller barnet. Barnet behöver sin pappa och Per behöver få lära känna sitt barn. 

Vi har varit och hälsat på min pappa idag på sjukhuset, det har varit en jobbig tid. Allt har kommit samtidigt men nu såg han ut att må mycket bättre och var mycket piggare så det var jätte kul. Han visade t.o.m. att han var glad att se mig och jag pratade med honom väldigt mycket. Per höll sig i bakgrunden och jag kan tänka mig att det är jobbigt för honom men är så tacksam över hans stöd. Bättre man skulle jag inte kunna ha. Hoppas han känner likadant haha.

Har bara ätit en gång idag, har tappat matlusten helt. Vet inte varför men men tänkte om jag skulle göra två varma mackor och få i mig. Bebisen har börjat röra sig där inne nu, kan h*n inte bara komma ut nu. Ska bli så skönt att ha Per hemma i två veckor till, inge kul att han jobbar, men någon måste ju ta hem storkovan =P



Kommentarer
Postat av: tina

näää, men guu då kommer jag ju inte få se bebin näär ni ska flytta : ( nåjå...det blir nog bra!

KRAMAR

2008-09-02 @ 10:48:00
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: tina

oke : ) men du måste säga när ni fått bebin hur fort jag får komma och se bebin?? : ) KRAM

2008-09-02 @ 16:51:31
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0