Lägenhetssökning

Nu söks det lägenhet i Sundsvall som tokar, tyvärr är det ju lite svårt efter som att vi inte bara kan åka dit för att kolla på en lägenhet och sedan åka ner för att kolla på en annan. Pers kontakter där nere har ju ett jobb att sköta och konstigt nog är det bara visning dag-tid. Vi vill ju veta vad vi får också så man inte flyttar ner till vad som helst.

Vi har några alternativ just nu men som sagt vi vill ju först veta hur det ser ut å så, tyvärr verkar inte många ha möjlighet att skicka upp bilder heller som jag tycker är ännu en märklig sak så vi får väl se. Jag e ju kräsen, är van att bo i en underbar lägenhet som verkligen känns som mitt så det känns tungt att flytta. Sen måste jag ju tänka på att jag kommer att vara hemma hela dagar med en liten en så då vill jag ju trivas där vi ska bo. 

Mamma har sagt att hon ska åka ner med mig och bo med mig de 2 första veckorna, känns super skönt. Då får hon hjälpa mig med bebisen också, finns ingen bättre trygghet än ens egen mamma nu när man själv ska bli mamma.  

Kan inte bebisen komma ut NUUUUUUUUUUU............ Jag blir tokig på att den vill vara där inne och simma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0