Galen

Nu har den stora dagen passerat, har haft ont och det har känt som att bebisen har varit på väg men sen har det inte hänt så mycket mer. JAG BLIR GALEN! Just nu känns det som att jag ska vara gravid livet ut, varje dag känns som en evighet. Börjar bli tok orolig över hur stor denna bebis kommer vara när h*n väl ploppar ut. 

Idag känns det iaf som att den inte kommer att komma har inga smärtor alls  och det trycker väldigt lite så jag vet som inte, man börjar ju undra om det ens finns någon bebis där inne. Finns väl inte så mycket att skriva, känner mig mest bara irriterad, vill inte vara gravid mer utan jag vill vara mamma nu, å denna mage är ju så i vägen nu. Fast ibland är det ju mysigt att bara smeka den å veta att det finns e liten människa där inne. Helt otroligt men så är det ju =)

Nä nu ska jag gå och tycka synd om mig själv........

.      

Bild 1: V39  Bild  2 och 3: V40 samma dag som våran bebis var beräknad att anlända till oss men icke det. 


Kommentarer
Postat av: Tina

och nu har pojken kommit :D : D bebisarna ska vist alltid komma när jag åker till kalix ; P

2008-09-19 @ 15:22:30
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0