Sundsvall

Nu är vi i Sundsvall, vilken hemlängtan man kan ha. Saknar Luleå, mina underbara vänner och inte minst våran lägenhet! Lägenheten vi har här är mysig på sitt sätt men inget slår den lägenhet som vi fick göra om till vårt eget i Luleå. Känns jobbigt på ett sätt att någon annan bor i MIN lägenhet å använder våra vitvaror, diskmaskin å tvättmaskin. Tänk om vi fått samma lägenhet och samma standard här i Sundsvall. Ååååååå jag vill hem till min lägenhet! Om vi nu blir kvar här i Sundsvall längre än ett år, så kommer vi förhoppningsvis att hitta en lika fin lägenhet här =)

Har varit på stan med mamma, hade inte mamma varit här hade jag inte vetat vad jag skulle ta mig till på dagarna. Mamma köpt en tröja till sig och en till mig å så köpte hon lite kläder till Wilgot, hur mysigt är det att gå på stan å titta på bebis kläder?! Wilgot äter, sover och gör sina behov i blöjan haha. Han skriker nästan aldrig eller jo om han inte får ligga i famnen eller vara nära mig så visar han upp styrkan som hans lungor besitter. Å så förmedlar han ju om han e hungrig eller fryser, brukar bli kallt när blöjbyten ska göras haha.

Vi har hunnit med att vara ut till Birsta 2 gånger och inte har vi hunnit med att gå i alla affärer än. Så stort, å stan var inte mindre den heller, vi gick, gick och gick. Vi har nu använt upp vårt present kort på Village =) äntligen. Blev en tavellist och en dörrmatta.  

Nä nu finns det en hungrig kille här så måste avsluta............



Kommentarer
Postat av: tina

Förstår att ni saknar lägenheten!

Men härligt med shoppingen ; )

Ha det fint! Kram!

p,s har haft mian fältstudie dagar nu..och man är rätt slut.

2008-10-09 @ 17:23:12
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0