leenden och joller

Nu har Wilgot börjat le till alla som pratar med honom =) och han har börjat jollra tillbaka när man talar till honom. Nacken börjar också bli stadigare, han lyfter huvudet när man håller honom över axeln. Nu börjar det roliga i att följa hans utveckling. 

Wilgots farmor och farfar har varit här hela veckan och idag åkte dom hem. Vi har haft så trevligt, fått så god mat varje dag =) Kändes hemskt nu idag när de åkte hem, för mig har det ju varit så skönt att inte behöva vara ensam. Vi har nu gjort lägenheten så mysig att jag börjar trivas mer och mer men ensamheten på dagarna är riktigt jobbig. Saknar alla mina vänner och mamma, i Luleå kunde man alltid få besök av någon. Nu blir det några ensamma veckor tills mamma förhoppningsvis kommer att komma ner och vara med mig. Sen till jul åker vi upp till Luleå och myser. Längtar så!

Visst ja vi får ju besök av Dimman, Anne, Andreas och Malin i december, bara över en helg men ändå nått =) Ska bli riktigt kul.....

Nu vaknar en liten en som vill ha min uppmärksamhet =)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0