4 veckor

Nu har vårt lilla pyre blivit 4 veckor gammal =) Nu har han fått magknip och är hopplös ibland. Varken jag eller han får sova vissa nätter, natten till idag har varit jätte jobbig. Sitter här med torra ögon, huvudvärk och hur trött som helst, men kan inte sova när jag försöker. 

En sjuksköterska har varit hit idag, hon var super trevlig. Kändes jätte bra så hoppas på att det kommer kännas lika bra med barnmorskan. Vi pratade en del och hon upprepade flera gånger att det är jätte viktigt att jag får sova. Sen pratade vi om massa andra saker och vi blev bjudna på föräldrarträffar på bvc. Då får vi bl.a. lära oss spädbarnsmassage =) något jag ser fram emot. Hon vägde den lille också och jo han hade gått upp i vikt, nu väger han mer än när han föddes. Skönt att veta efter som att han gick ner rätt mycket i början och sedan har det gått sakta uppåt, lite för sakta men nu kanske det börjar gå lite snabbare uppåt *hoppas*. 

Vi har hunnit bada honom här i Sundsvall och det var lite blandade känslor för Wilgot, först gick det bra sen börja han skrika lite sen vart det bra igen och i slutet då var det inte alls kul nå mer. Han var så super söt när han låg där och sen när han låg i handduken =)

På lördag blir pyret 1 månad, kanske måste firas =)

       

Kommentarer
Postat av: tina

cuuuute : )

2008-10-16 @ 20:41:50
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vilken söt liten kille är! =)

2008-10-18 @ 14:07:18
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0