1 vecka

Du har det gått en vecka sen jag och Wilgot kom till vårt nya hem här i Sundsvall, tror vi båda har börjat vänja oss lite av den stora förändringen =P Nu har vi ju fått hem telefon också så man kan ringa alla hemma i Luleå och prata i timmar haha. 
Igår investerade jag i en amningskudde, shit vad bra den var. Nu är man lite friare när man ammar och Wilgot verkar stor trivas, han äter som bara den. Wilgot har ju hunnit bli tre veckor gammal nu, tiden bara springer iväg. 

Per han stor trivs på jobbet, dom får visst frukost på fredagar på jobbet. Tänk om vi haft sådan lyx i Luleå också. Ikväll ska han på någon middag med jobbet, dom ska väl önska honom välkommen eller nå. Men jag blir ju själv =( eller jag har ju mamma tack och lov =P Jag och mamma ska lyxa till det med god middag och bara mysa.

På torsdag ska vi få besök av barnmorskan vi ska ha här i Sundsvall, så då får vi se vad hon säger, vi fick ju inget hembesök i Luleå så vet inte riktigt vad dom går igenom.

Tänkte bara uppdatera lite, blir ju inte så ofta man gör det nu förtiden. En liten kille som snor all min tid =) men han e ju världens bästa så han får göra det haha.

c ya......


Kommentarer
Postat av: tina

naaaw so sweet. Jag saknar er. Undra när man kan komma ner..KRAMAR <3

2008-10-11 @ 19:35:08
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0