Varför ser alla så lyckliga ut?

När man kollar på alla mammor ser dom så lyckliga å snygga ut. Varför kan inte jag vara en av dem? Iofs när jag ser på Wilgot blir jag lycklig, man kan inte ha ett vackrare barn än mig! =P Men saknaden av vänner och familj, att bara ha någon man kan åka och hälsa på över en fika skulle vara så underbart att ha här nere. Kanske inte blir lyckligare av det men gladare och blir man glad blir man ju lycklig haha. Mamma och min moster har ju varit här onsdag till söndag (idag) och det har varit sååå skönt, att bara ha någon å prata med på dagarna och slippa vara själv är helt underbart. Nu saknar jag dem som fan, har gråtit floder. Vet inte om jag är i någon rensnings fas där känslor ska ut och bearbetas och det är ju aldrig kul när det är ouppskattade känslor som tränger sig på. Nåja efter regn kommer alltid solsken =)

Körde bil i Sundsvall för första gången i torsdags =) kändes riktigt skönt att kunna göra något själv. Jag har blivit en riktig mes på att köra bil, innan jag träffa Per körde jag i ur och skur och då spelade det ingen roll vart jag körde. Men nu sen Per tagit över ratten så har jag blivit skit mesig på att köra, å i slutet av graviditeten så ville jag ju inte köra. Magen var stor som ett hus och tog i ratten, sen om värkarna skulle satt i gång under en körtur hade inte heller känts ok.

Nu är alla dop inbjundningar skickade, dom vart inte som jag ville. Insåg när dom var klara att jag borde ha gjort på ett annat sätt men jaja skit samma, får klura på tackkorten en extra gång så dom blir bra istället. Dopet blir iaf uppe i Luleå i Gammelstadskyrka  (den vackraste kyrkan där uppe =) ) sen blir fikat i Sockenstugan. Mest troligt slutar inbjudningarna på 24 st, min släkt drar ju iväg med antalet haha och ändå har jag bara bjudit de vi umgås med. 

Julen börjar ju också närma sig med storm steg, ska bli så mysigt nu när man ska få börja julpynta. *LÄNGTAR* Mamma köpte en liten tomte dräkt till Wilgot =) han kommer bli den sötaste tomten på jorden =D 

Nåja nu vill min man att vi börjar med middagen =) 



Kommentarer
Postat av: Tina

ja hehe : ) det var rätt kul faktiskt. Lite skillnad än att vara typ i kiruna och kolla hockey ; ) .. Ja det måste vi! Saknar dig grymt mycket! Och det är så tråkigt att inte snacka skola med dig nå mer... Nu har man ju fått lära sig grymt mycket mer.. .Tänk om du var med och disskuterade!

ja hoppas vi hinner synas, å jag får se bebin igen: )) han var ju så mini när jag träffa han!

KRAMAR TILL ER!

2008-11-17 @ 15:00:32
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0