Godis sug bra ibland

I måndags var vi på föräldrar träff och vi mammor kom överens om att vi ska träffas på tisdag och gå ut med vagnarna =) Kanske jag hittar någon jag kan börja umgås med =) men hoppas inte på allt för mycket. Det ska dock bli kul att komma ut med tjejer och kanske få snacka tjej snack haha blir ju inte så mycket av det här. Per är ju Per och hans kompisar är inte precis tjejer haha.

Igår var jag på bvc med Wilgot och han hade gått upp 300g på en vecka jiiipppiii så han behöver lite extra mat ca två gånger per dag =) känns skönt att allt börjar lösa sig på den fronten också. Jag är väl inte så positiv till ersättning men börjar min lilla prins att gå upp i vikt som han ska av det så är det ju toppen. 

Var upp på Pers jobb och hälsa på efter bvc, riktigt trevligt haha ser ju lite annars ut än i Luleå. Mysigt också att dom e en sådan liten grupp, alla som var där var också trevliga. Började tänka på det att när man jobbade i Luleå så tyckte man ju att Sundsvallarna var otrevliga hmmm kan man använda idioter kanske lite väl grovt men otrevliga var dom haha, kan väl inte säga att det stämmer nu när vi bor här nere. Alla jag träffat än så länge har varit jätte trevliga och de flesta har varit intresserade av att se Wilgot. 

När vi kom hem åt vi middag sen tänkte vi skippa promenaden som vi oftast tar efter att Per slutat, men så vart jag tok sugen på godis och loka haha så vi tog oss ut och gick å handlade lite godis på hemmakväll som har godast godis här i stan. Å vi passade på att hyra lite film också sen fick jag för mig att jag skulle baka bullar så vi gick till Ica men dom hade hunnit stänga så det vart Hemköp istället, sen gick vi hem. Vi fick en ganska lång promenad, å vi som tänkte skippa den. Ibland är godis sug rätt bra hahaha. 

Hemma såg vi en film och proppade i oss godis, sen vart det sängen.
Kanske hinner baka lite bullar idag, hihi. Fars dag är det ju på söndag så då måste man ju ha något gott hihi kankse blir något annat men det kan jag inte avslöja här än =)

Nåja de får vara allt nu....




Kommentarer
Postat av: tina

jaa vad härligt om du träffar ngn : )

2008-11-05 @ 21:34:56
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Alicia

Så fina ni är, båda två!!

2008-11-06 @ 23:06:42
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0