Trötter

Per kom och väckte mig idag, han höll på att DÖ. Jag var tvungen å gå på ica för att köpa blåbärssoppa och cocacola till honom. Själv köpte jag en loka likes asia, vit pepparkorn och verum drick yoghurt. Vit pepparkorn ska visst vara bra för att förhindra magsjuka, lokan är ju min absoluta favorit (måste vara den med persika och grönt te), sen verum yoghurt från norrbotten är bra för magen =)

Jag och Wilgot kom i säng igen vid 14-15 tiden å så fick vi sova till klockan 18. Från 18 till nu har jag bara fått gå och bära på den lille, sen har han bråkat lite vid bröstet, spytt, bajsat 3-4 gånger, nu har han äntligen kommit sig till ro och sover här bredvid mig. Jobbigt är det nu när man inte kan få någon egen tid, tröttheten kryper sig på men ändå vill jag skriva lite här hahahaha. 

Jobbigt att man inte får mysa med sin man heller, vi som alltid är nära varandra någon gång under dagen *saknar*.  
Väntar på att mamma ska komma, kanske jag och Per får lite extra tid till varandra då =P å så uppskattar man tiden mer med Wilgot när man får lite distans till honom och det som känns jobbigt. Han är dock världens vackraste baby, när han är glad och nöjd så värmer det i hjärtat =) Nu när han sover är det knappt att man kan sluta titta på honom, även att allt är så jobbigt så i slutändan så ÄLSKAR jag honom mer än något annat! 


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0