Nordnytt

Vilken lycka, i natt fick jag se nord nytt =D däremot inte så lyckligt att det var Wilgot som väckte mig och var väldigt missnöjd. Gjorde lite mat till honom och satte mig framför tv:n med halv vakna ögon och så kom Nordnytt, härligt att få se lite nyheter från Norrbotten =P

Har sovit skit dåligt, Wilgot är fortfarande snuvig och det verkar vara jobbigt för honom så han sover inte så bra. Mamma köpte en bärsjal när hon var här sist och den är GULD värd, när han bara vill vara i famnen så kan man sätta honom i sjalen och då blir man lite friare. Wilgot verkar också gilla den då ligger han nära mig och säkert hör han hjärtljuden från mig som säkert påminner honom om när han låg i min mage =) Tusen tack mamma för sjalen den har varit till stor hjälp för mig (och Per),

Idag har alla fått julkorten men tyvärr verkar många ha blivit förstörda så vi måste kolla upp vad som blivit fel och försöka ordna det på något vis för vi har ju betalat dyra pengar för dem. Så varnar alla som tänkt göra vykort med digitala bilder på postens hemsida. 

När Per kom hem åt vi Biteline Pizza, MUMS. Kvällen har gått åt att se Luleå krossa Modo i Elitserien 3-7! Hejja Luleå!!!! Nu ska det bli filmkväll med Narnia å lite onyttigheter som godis och chips, usch å fy vad vi kommer synda idag. 

Per är ledig imorgon (fredag) så då ska vi ut på stan och shoppa lite julsaker förhoppningsvis får jag köpa en adventsljusstake från elkedjan, tyvärr e den ju inte så billig men så snygg kommer den att bli i vårt kök. Frågan e om jag ska köpa en svart eller vit, sen behöver vi adventsstjärna på fot i vardagsrummet å kanske i gästrummen, vet inte hur jag ska göra i sovrummet vårt. 

Nu blir det film =)


       

Kommentarer
Postat av: Alicia

Världens sötaste lilla tomtenisse!! =)

2008-11-27 @ 22:31:21
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0