Julstök

Skulle behöva ta tag i julstöket men är så trött, i söndags fick jag något ryck å städa en massa men sen ville Per se film å då vart jag slö haha. Wilgot har fått vara tomtenisse framför kameran idag =) han var så där lagom förtjust men sen när det var klart så vart han grinig och trött. Till slut somnade han i sängen ett tag så mamma fick göra färdigt med julkort, 18st skickade vi. Ni som inte får per post kanske får via e-posten istället =P haha. 

Våran älskling är snuvig och det är verkligen inte kul å som mamma oroar man ju sig hela tiden. Nu sover han i bilbarn stolen, tror det blir enklare för honom att andas när han kommer upp lite. Tråkigt bara att det inte är så bra att han sitter där för länge då måste man ju väcka honom, sådant man får ta antar jag.

Är sååå sugen på sushi men orkar inte gå ner på stan nu när Wilgot också måste hålla sig inne, någon frivillig som skulle vilja köpa sushi till mig och komma med det hit utanför dörren?! 

Italian trio har gjort come back på MAX å den med mozzarella och pepperoni är GRYMT GOD! Love it.

Nä nu vart jag hungrig + att jag ska ta tag i julstöket, nya gardiner ska upp i alla "sovrummen", tomtar ska fram å ja allt vad nu julen innebär. På söndag eller måndag får Per hämta upp granen också =P Allt för att visa vår lille son vad Jul är =)

Ha de alla nära och kära, snart kommer vi till Luleå =)
 

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe vi ska också börja med julstöket här snart; ) har iaf köpt en julgran ^^ hehe..

Jo tack:) loggan blev rätt söt på min blogg:) lite vintrig också med snöstjärnor tänkte jag =)



14: D wow, ja då kommer vi nog kunna ses! slutar skolan den 12:e : ) men tänkte vara kvar en stund i luleå innan kiruna så =)



KRAMAR!

2008-11-26 @ 11:25:51
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0