Hjälp.....

Shit kan inte sova, Per har fått magsjuka. Han har spytt flera gånger å så har han kört ut mig och Wilgot från sovrummet eller hmm var kanske jag som flyttade ut. Kommer dock inte kunna sova, vet inte men dessa år med min man har gjort att jag inte kan sova utan honom. Funderar på hur det kommer gå imorgon med Wilgot, vi båda kommer ju vara helt döda. Wilgot har varit omöjlig att få å sova också han somnade väl nu vid två tiden så han kanske känner av att allt inte är som det ska. Just nu längtar jag hem som fan till Luleå, tänk hade vi bott där hade jag bara kunnat åka till mamma och fått hjälp av henne. Hur mycket man än älskar sitt barn så blir man små knäpp av att vara med honom 24 timmar per dygn, speciellt när han bara vill vara i famnen.

Hela kvällen känns förstörd! Jag och Per som skulle mysa å se på film ikväll. Åååå vad irriterad jag blir, vi han inte göra mycket. Efter middagen tvättade Per två maskiner. Sen efter det så fick han svin ont i magen å så var det kört....SKIT också säger jag bara. Hoppas jag och lillen klarar oss. Så alla som läser detta håll tummarna för att jag och Wilgot får vara friska. 

Mamma kommer ner nästa vecka tisdag eller onsdag sa hon, ska bli så skönt att ha henne här. Saknar dig mamma!
Nä nu börjar Wilgot vrida på sig, ville bara skriva av mig lite =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0