10967

Så många steg har jag gått idag =) först var jag på BVC och pratade med sköterskan där, kändes bra fick många svar angående Wilgots förkylning så nu behöver jag inte oroa mig så mycket. Fast helt oros fri verkar man aldrig bli när man blivit mamma. Sen när jag kom hem gjorde Per och Wilgot sig i ordning å så gick vi på stan. Ljusstaken var inte alls det jag ville att den skulle vara i verkligheten, så blev inget inköp. Nu vet jag inte alls vad jag ska ha i köket. Sen stjärnorna var visst helt slut =( ingen bra jul här än, men man har ju helgen på sig också. Sen gick vi på Telia, vi ska ut på julskyltning med en av Pers arbetskamrater =) ska bli jätte kul, dom har också en liten en. 

När vi kom hem tänkte vi åka till Birsta men när vi väl var hemma så tyckte vi det vart jobbigt för Wilgot behövde mat och det behövde vi också. Wilgot fick mat och sen var jag och Per utslagna. Så Birsta blir det mest troligt i morgon, vi behöver ju lite jul här hemma plus att jag tänkte kolla på kläder till Wilgot. 

Idag köpte vi en skjorta med slips till Wilgot =) så söt kommer han bli... Tänkte att han kan ha den både på dop festen och på nyår =) bara han inte spyr ner den tok mycket som han är proffs på att göra med alla sina kläder. 

I morgon är det hockey igen, håller alla tummar som går att vårt Luleå kan vinna igen =) 

Lite uppdatering blev det idag =P

Kommentarer
Postat av: Tina

Jo det har vart en jätte mysig helg, å jo Izabella är stor hon, hon kan ju åla sig fram till och med : ) ) å så ska hon få en gå-vagn i julklapp : )

KRAM

2008-11-30 @ 19:49:50
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0