Vaccination och feber

Jaha då var dagen här då vår lille son skulle vaccineras, han var så glad och nöjd när vi gick till bvc. Sen när sticket skulle till så blev han lite ledsen men när jag trösta honom så gick det över fort. I kväll så har han fått feber, 38,9 grader *suck*.  Fy fan säger jag bara är skit sårbar när det gäller Wilgot, att inte veta om han har ont och hur han verkligen mår får mig att må skit dåligt. Gråter jätte mycket, skulle nog dö om något hände min lilla kille. Får försöka tänka att han bara har en vanlig förkylning och att febern beror på vaccinationen och kommer att gå över snart. 

På söndag eller måndag ska jag och Wilgot åka upp till Luleå, ska bli underbart skönt att få komma hem längtar såååå mycket. Det enda jobbiga är att jag inte kommer att få vara nära min man på ca 5 dagar, men sådant får man ta. Kommer få träffa mina underbara vänner och få hjälp med Wilgot och det ska bli såå skönt. 

Mia har ju kommit hem från Kanada, det om något ska bli super kul att träffa henne, var ju skit längesen sist. Fy fan för att flytta till andra sidan jorden, men drar kärleken i en så gör man nog vad som helst för den. Jag flytta ju hit till Sundsvall för min kärleks skull, kanske inte samma sak men nästan =P

Imorgon kommer mamma, Lars och Gun hit, ska bli jätte kul. Är med dem jag ska åka hem på söndag eller måndag, lutar mer mot måndag tror jag. Kanske vi ska ha glögg kväll imorgon, har köpt ingredienser till att baka perpparkaks muffins och en saffranskaka, mums. Sen ska väl Per kanske ut med Gun och Lars. Jag, mamma och Wilgot får mysa hemma istället. Mamma har ju opererat handen så hon orkar inte gå ut + att jag tycker det blir mysigare om hon e hemma med mig.





Kommentarer
Postat av: Anna W

åh nej! hoppas lilltrollet mår bättre nu! jag längtar så otroligt mycket att få se honom irl;) men snart så...

2008-12-13 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0