Röda gubbar som kramas

Wilgot har velat suga hela natten och jag har hållit på att bli tokig på han, går som inte att somna när någon hänger på ens bröst konstant. Är trött som bara den, pojken vill inte sova även att han är tokigt trött och när han väl somnar sover han en stund och vaknar sen. Han verkar heller inte få sova ut riktigt, jobbigt. 

Har spånat lite på dopet idag, håller på att göra en gästbok som ja jag vet inte hur de kommer att bli men hoppas på bra haha. Drömmer om en perfekt dag med alla nära och kära =) Blir Wilgots dag, fast han lär väl inte vara så medveten om det men han kommer få se kort å så som minnen haha. 

Luleå vann över Skellefteå idag i hockeyn så jäka bra, bättre kan det inte vara än att vinna över dom. Vi var tvungen å åka på Maxi och köpa mat allt var slut här efter helgens stor främmande så Per hann inte se matchen från början. När vi kom hem fråga han vem som gjorde mål och då sa jag Luleå. Han fråga hur vet du det? De var röda gubbar som kramades svarade jag haha. Så kom jag på att det var en rolig rubrik till bloggen =P

Nu vakna min prins måste göra lite mat till honom.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0