Jag vill......

Ha en massa pengar och vara en tokigt snygg mamma, just nu känner jag mig mest bara eländig. Har spyor på kläderna och går nästan alltid i mjukisbyxor, inga kläder passar ju nå mer. Orkar inte ens vara glad mer, min man fick smaka på den arga, ilskna lilla person jag kan vara när allt bara känns blä. Fattar inte vart tiden tar vägen, Per kommer hem vid 16:45-17:00 och helt plötsligt är klockan 23:00 och vi kommer försent i säng. Fattar inte varför tiden bara rusar iväg när Per är hemma, på dagarna går allt i snigel fart och man bara längtar tills han ska komma hem. 

Ha massor med positiv energi, orka vara glad varje dag och kunna gå på stan å säga till första bästa mamma jag ser "Hej har du lust att ta en fika?" haha skulle jag aldrig våga men önskar jag var en sådan som kunde och vågade göra sådana crazy things enligt mig. 

Kunna vara ny duschad och spy fri, ha perfekt hud och make up varje dag med snygga inne kläder och bara strosa omkring som att jag flyger på moln 24/7. *SUCK, SUCK* Är någon perfekt?

Ha en ny mobil, har tittat på Sony Ericsson W595, men vet inte om jag vill ha den blåa eller vita så om någon orkar bry sig får ni gärna säga vilken ni tycker. Sen vill jag ha Biotherm Baume Corps Intensive Body Treatment 400 ml, deo pure roll on också från biotherm (hörde den skulle vara super), Liquid Facial Soap Extra Mild från clinique, fan vill ha mycket.

Ha en man som överraskar mig med något speciellt nästan varje dag, ibland små saker och ibland stora haha. 

Ha kommentarer av alla er som läser bloggen, det piggar alltid upp med att få en liten kommentar =)

Nu har det varit mycket negativt här idag inge kul alls. Men nåja sånt ska man ju också skriva av sig med för "efter regn kommer alltid solsken" =) Skrivande är terapi för hjärta och hjärna...

Puss............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0