Vecka 37

Då var vi inne i vecka 37+0, tre veckor kvar....ned räkningen är igång haha. Har haft sammandragningar korta intensiva som kommit ofta, vart helt slut så när jag kom hem var det sängen och lite massage av Per i svanken gjorde susen. Somnade i ca 2 timmar. Hur ska man egentligen orka ens en timme å kanske så tar förlossningen 24 timmar eller längre. Hoppas på att det går rätt fort men inte allt för fort heller. 

Allt är fixat här hemma, det enda som saknas är att vi skulle behöva skriva förlossningsbrev men det känns så svårt att veta vad man ska skriva och på vilket sätt. Tänkte försöka få ner något tills imorgon då vi ska till barnmorskan för rutin kontroll. Säkert blir det provtagning *usch* jag som hatar nålar, är den mest svår stuckna människa som lever tror jag haha. Sen får vi lyssna på hjärtat, det är mysigt å höra =)



Kommentarer
Postat av: tina

Vad är ett förlossningsbrev?

2008-08-27 @ 14:11:33
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag håller tummarna! Jag hoppas den lill* vill komma ut snart, så att du slipper gå och vänta.. =) Stor KRAM

2008-08-27 @ 23:15:45
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0