Tillbaka till verkligheten

Shit vad jobbigt imorgon börjar Per å jobba (eller idag om man tittar på klockan), så nu blir jag ensam på dagarna, kommer sakna honom såååå mycket! Sen börjar ju mina gamla klasskamrater skolan imorgon också, känns tungt att jag inte ska få följa dem mer. Speciellt Tina kommer jag sakna, vi som gjort så mycket ihop och delat våra tankar kring barns utveckling å så. Hade verkligen velat börja skolan igen, men det är klart hade det varit så att jag skulle dit imorgon hade jag nog tyckt det varit skit jobbigt haha. Vill att det lilla livet kommer ut snart så jag får något att göra på dagarna då alla jobbar.

Har tvingat Per i sängen, vi har ju tyvärr vänt lite på dygnet nu när vi båda varit hemma. Känns konstigt att vara själv uppe, borde kanske lägga mig också men nattuggla som man är så gör man inte det. Bebisen kommer ju säkert göra att man vänder på dygnet lite hit och dit. Det jag hoppas på är dock att man fått vila innan den får för sig att komma ut.

Per kommer nog att ha telefonen redo varje dag haha. Fick instruktioner om att inte ringa honom om det inte var nödfall å bebisen vill ut, måste skicka sms om det är något jag vill men bebisen inte är på väg. 

Idag har vi bara varit hemma och haft en lat söndag, Mio har varit här. Han e ju såååå söt. Fick vila i eftermiddag en del, fick en chock över att jag fått vila så länge... Har ju problem med att sova och trött är man hela tiden. Sånt man få ta när man bär på en extra person 24/7. Det blev sen middag idag, tror vi åt vid nio halv tio tiden idag. Gjorde min speciella köttfärssås som fick högsta betyg av Per =)

Nåja bara lite uppdateringar som egentligen e helt ointressanta haha 

Kankse blir sängen trots allt.......



Kommentarer
Postat av: tina

jaa gud: ( jag tycker de är så tråkigt att inte plugga med dig mer... Men nu får du ju en liten bebis och se utvecklingen irl ; ) DÅ kanske du kan hjälpa mig med skolan iaf ; P ..heh. Hoppas bebis kommer snart : ) och vad kul de lät att du ska smsa om du vill ngt ; ) hehe.. tänk så ringer du då så tror han att den kommer ; P



Vad kul : ) KRAMAR!

2008-09-01 @ 09:11:38
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0