Blöjor och Övertorneå besök

Upp klockan 7:00 i morse och en trött man hade jag i sängen, han orkade inte äta frukost med mig. Men hade det inte varit för den jäkla förbaskade tentan som jag skjutit upp så hade väl inte jag heller orkat mig upp haha. Har suttit i fyra timmar och skrivit tenta, mellan 9:00-13:00, tungt var det och det där lilla livet i magen levde om som tusan och kissnödig vart jag hela tiden. Inge kul när h*n klämmer åt blåsan så det känns som att den ska spricka. Nåja, tentan kan ha gått hur som helst men hoppas på det bästa!

När jag kom hem fick vi städa upp lite efter som att vi skulle få främmande =) Min faster och kusin från Övertorneå kom på besök. Dom älskade också vår lägenhet som jag också gör. Hur ska jag någonsin kunna flytta härifrån?! Vi fikade och umgicks var mycket trevligt =)

Nu på kvällen var jag och Per å handlade, köpte BLÖJOR 90 pack, hihi nu får vi ju göra sådant. Fick veta på föräldrarutbildningen att BB inte har blöjor, som jag tycker låter konstigt men jaja vi lär ju behöva massor med blöjor så bara att investera ett stort lager redan nu. Bebisens säng står färdig och väntar på att få natta en liten en =) Nu längtar vi SÅÅÅÅÅÅ tills h*n kommer ut.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0