Besök hos barnmorskan

Först luncha vi med Therese som kommit upp från Sundsvall, en trevlig tjej =) sen vart det utgång med Mio å sen ett besök hos barnmorskan. Vi pratade om förlossningen och om hur jag och Per bör prata med varandra för att sedan fungera som ett super team på förlossningen. All prover var super bra och bebisen hjärta dunkade på, så mysigt att höra dom där slagen å veta att h*n finns där =) Vi fick igenom förlossningsbrevet och hon tyckte det var jätte bra, ändrade bara lite nu när jag kom hem å så mejla jag över det till förlossningen. Skrev även ut det så vi har det i väskan som är packad om det skulle ha blivit något fel i teknikens värld...Man vet ju aldrig med datorer haha.

Nästa, sängen.....

Kommentarer
Postat av: Tina

jaaa vad är ett förlossningsbrev ; P

2008-08-28 @ 19:36:12
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Bloggägarna

Ett förlossningsbrev är ett brev där man skriver hur man tänker på förlossningen och om man har några önskemål. Man berättar lite om hur man känner inför förlossningen så barnmorskan vet hur dom kan hjälpa en på bästa sätt.

2008-08-29 @ 00:55:48
URL: http://tpa.blogg.se/
Postat av: Tina

aha okej : )

ja men vet du theres, i onsdags var jag ju och borra i mina rötter i rotfyllningen, de sa att de kunde bli lite ömt..Men natten till idag (fredag) fick jag såååå ONT!! tog flera tabletter, ringde sen till Porsön men de var på kurs, var i kalix, inte öppet där heller : ( tillslut fick jag tag på en privat tandläkare...det var blod och var ;( de tog ont och nu äter jag penicilin i 10 dagar... buhu inge sprit heller: (

KRAMAR!!

2008-08-29 @ 12:24:16
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0