Barnvagn, föräldrarutbildning och färjan

Barnvagnen har kommit idag jiiihooo.... Hämtade den så nu står den här och väntar på en liten bebis som vill åka i den =) Vi är mycket nöjda än så länge haha.

Föräldrar utbildning träff två ägde rum idag. Vi gick igenom smärtlindring och andning. Massage, bad och dusch blir det nog för mig i början sen får vi se hur länge jag klarar mig tills jag skriker efter en epidural. Akupunktur kanske men hmm är ju rädd för nålar så vette tusan om jag kommer våga. Nåja vi får se vad som händer. Morfin vill jag då inte ha....

Var på färjan och åt trerätters middag, håller på att spricka av mätthet, fattar inte varför man ska äta så mycket för. Nåja 50% på hela menyn var det =) mycket bra. Mycket trevligt var det, vi var tre par som var ut. Dock tidig kväll efter som att vi e gravida och dom två andra paren har barn. Alltid kul att göra något annat.....

Nu blir det att bara svälla i soffan tills tröttheten smyger sig på allt för mycket så det blir sängen nästa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0